Meld je aan voor onze Webinar op 11 februari van 13.30 - 15 uur: mail naar Hello@notso.ai Meld je aan voor onze Webinar op 11 februari van 13.30 - 15 uur: mail naar Hello@notso.ai
Digital Buddy voor Enterprise
Schrijf je in voor 1 februari*Boek een afspraak
Zou het niet geweldig zijn als je jouw klanten of medewerkers snel op maat informatie kunt geven?
Voor je Medewerkers
Milo Buddy
Wat een geweldig CV! Je kan je solicitatie direct bij mij beginnen!
Milo Buddy
Wat een geweldig CV! Je kan je solicitatie direct bij mij beginnen!
Milo Buddy
Wat een geweldig CV! Je kan je solicitatie direct bij mij beginnen!
Recruitment
De AI-mascotte kan de werving optimaliseren door sollicitanten door het sollicitatieproces te begeleiden, automatisch antwoorden te geven op veelgestelde vragen, en zelfs de eerste selectie van kandidaten op basis van hun profiel te maken.
Help Buddy
Je kunt gebruik maken van de garage onder ons kantoor.
Help Buddy
Je kunt Je hebt een elektrische auto, dus je kunt die gratis opladen!
Help Buddy
Je kunt gebruik maken van de garage onder ons kantoor.
Onboarding
Tijdens het onboardingproces kan de AI-mascotte nieuwe medewerkers helpen met alle stappen, van het invullen van papierwerk tot het wegwijs maken binnen de organisatiecultuur en tools.
HelperBot
Hierbij een curses die bij je past!
HelperBot
Hierbij een curses die bij je past!
HelperBot
Hierbij een curses die bij je past!
Training
De AI-mascotte kan gepersonaliseerde trainingsprogramma's aanbieden, herinneringen sturen voor verplichte cursussen en toegang bieden tot on-demand trainingsmateriaal.
Voor je klanten
Notso AI
Sure, I'd be happy to help with that!
Notso AI
Let's start by reviewing your requirements.
Notso AI
Feel free to ask any questions you have.
Pro-Actieve
klant-reis
Leidt je klanten actief door acties en biedt oplossingen voordat de gebruiker erom hoeft te vragen
ChatMaster 3000
Absolutely, I can provide more details on that topic.
ChatMaster 3000
Here's a step-by-step guide to assist you.
ChatMaster 3000
Did that explanation make sense?
De leukste Helpdesk
Herken en reageert op de emotionele toestand van de klant, wat zorgt voor een natuurlijke en empathische interactie
HelperBot
I'm glad you asked about that.
HelperBot
It's important to consider all the factors involved.
HelperBot
Feel free to reach out if you need further assistance.
Persoonlijke sales-rep
Je mascotte beveelt dynamisch producten/diensten aan op basis van individuele voorkeuren van je klant.